Memori di Kolej Matrikulasi Perlis :D

  

                  KENANGAN DI KMP

 
       


                  



               Assalamualaikum ? Haii guyss  :D sihatt ? klu tak sihat buat-buat sehat la ye  . . .Haha . . boring la cuti lepas matrik ni .. tak tau nk buat pe .. tapi dulu kt matrik bukn main nk cutii .. menangis melalak .. sikit2 homesick ! (bukan aku erk .. aku kn gentleman  ^_^) . Tipula kalau tak rindu family . . bukan setakat family .. kt gf pon rindu gak .. ( yela tu ) .






       

        Straight to the point la .. aku sebenarnya nak cerita pasal kehidupan aku di matrik ! hmmm .. Sebenarnya aku tak nak masuk pon matrik ni .. sebab ramai org kata matrik ni susah gilerr .. hanya org tentu je bole masuk .. aku pon gulpp .. betul ke ? aku pikir bberapa kali nk langkah ke alam matrikulasi ni ,. sebelum aku menekan terima tawaran matrik .. aku pon buat la survey kt fb , twitter , blog n kt org skeliling .. Hasil drpd itu more disadvantages from advantages .. tapii .. hmm .. abg aku berkeras sruh aku masuk matrik .. sruh ikut jejak dia wlaupon kami brlainan bidang .. dia kearah kedoktoran .. aku akaun . aku mmg dri form 4 akaun .. nak amek sains tak mampu  :'( aku sorg je la yg ke akaun . . aku pon tak kesah pon :P .
      So ! 28 mei mencipta sejarah baru dlm hidup aku .. KOLEJ MATRIKULASI PERLIS menjadi destinasi ku . Yeahhh .. aku pergi ngan family aku .. dgn kereta MyVi kami bertolak ke Perlis .. perghhh jauhhh kot . Selangor ----> Perlis . mengambil masa 10 jam .. tapi ade jugak la brhenti utk rehatt .. 


         Tiba-tiba jantung ku berdegup kencang seperti mau perang .. ececehh mcm lirik lagu da..  aku rasa tak sedap hati bcoz prjalanan ku hmpir ke penghujungnye . . Sampai je Perlis nmpak la sawah padii .. ade kerbauu . bangauu .. n lain2 lagi .. nmpak mcm perkmpungan ..
Matrik aku ni kat Arau .. Arau tu mrupakan bandar Diraja .. tempatnye dikata kn menarikk ..  

Sebelum aku sampai ke matrik .. kami singgah ke C-Mart .. Ini lah tempat favourite pelajar2 .. hehe .. selesai shopping ... kami pon gerak ke Matrikk .. 10 minit pastu kami pon sampaiii ..
Mata ku terkelip2 .. sebab mcm tak percaya aku akn stay situ ..



PINTU GERBANG
               Aku pon pergilah daftar .. da lambat time tu .. sunyi jew .. mcm aku sorg je student ..haha
Aku di tempat di Blok Al-Razi .. bilik c3207 .. Selesai angkut barang kat bilik .. family aku pon pulang ..
Ibu aku mengalirkn air mata krana tak sanggup tinggal aku .. aku xnangis pon .. gelak ade la .. haha
aku cakap relax la .. bukan lama pon .. nnti org balik slngor .. jgn risau tau .. Abg aku start enjinn laju2 .. vrooomm vroomm .. pergi tinggal aku .. aku duduk kt beranda mnunggu kawan2 baru .. :))
perasaan gembira time tu .. org lain dok sedih2 .. aku je lainn ..

OK laa .. penat aku taipp .. korg sedap bacaa .. haha
Aku selit kn sedikit gambar2 time kt  Matrik .. 
SETIAP GAMBAR MEMPUNYAI MEMORI TERSENDIRI  shingga tak terungkap dgan kata-kata  :0
Enjoy guys  :D

Masjid Al-Falah

Dewan Kuliah

Ibnu Sina



TASIK

Padang

Tutoran A
 

Pesanan : Ni aku tangkap sendiri ea .. No copy2 !  :P


1 comment:

Unknown said...

cos akaun gna laptop x?